top of page

Jak jsem se dostala k organizování akcí - MeziBloky

V poslední době je tato otázka na pořadu dne celkem často, pro mnoho lidí je představa podobné práce tak trochu sci-fi, popravdě to až takové sci-fi nebylo.

Popravdě ráda hledám neustále ve všem způsob, jak jednotlivé procesy apod. zrychlit a ulehčit. Následkem toho jsem byla až moc líná jezdit přes hodinu v přeplněné městské dopravě na festival Strahovský open air. Kdy ty naše koleje jsou taky moc fajn a se skvělým umístěním, tak proč to nevyužít? Díky několika přátelům, kteří se rozhodli mne podpořit, a studentskému klubu, který akci akci zadotoval, vznikl studentský festival Mezi Bloky. První ročník byl moc fajn, taková super studentská akcička, na druhý ročník už se nám podařilo získat hned několik sponzorů z komerční sféry a z typicky studentské akce najednou byl super festiválek plný zajímavých her a skvělé hudby, tahle tendence nám zůstala během dalších několika let ke vší spokojenosti.

A víte co je na tom nejlepší? I teď, dost dlouho po tom co jsem opustila organizační tým festival jede a je lepší a lepší.

Jsem hrdá na to, co jsem založila, ale ještě víc jsem hrdá na to, že se stále najdou lidi, kteří jsou schopni investovat svou energii nad rámec školních povinností do podobných akcí! Děkuji Vám, že rozvíjíte tradici festivalu MeziBloky!

Oblíbené
Nejnovější
Archiv
Kategorie
Zatím žádné štítky
bottom of page